Charita Česká republika

Finanční koordinátor

Praha Plný úvazek 1. 5. 2021 výběrové řízení
Kontaktní osoba
Martina Stehnová

HR generalista
Tel.: 731 679 100 E-mail: martina.stehnova@charita.cz

Informace o pracovní pozici

Název pozice: Finanční koordinátor/ka

Typ pozice (úvazek):  plný úvazek

Nadřízený: Finanční manažer

Očekávaná délka zaměstnání: na dobu určitou na dobu jednoho roku s předpokládaným prodloužením

Místo výkonu práce: Praha

Nástup: 1.5.2021

 

Ahoj,

Máš VŠE nebo školu ekonomického směru a zkušenost s finanční koordinací projektů, rozumíš řeči dotačních programů, jsi pečlivý/á při reportování a zajímá tě humanitární pomoc a rozvojová spolupráce v zahraničí?

Nebo jsi šikovný/á a komunikativní student/ka posledního ročníku a baví Tě práce s čísly a tabulkami v kontextu zahraniční humanitární a rozvojové spolupráce?

Pak hledáme právě Tebe!

Naše zahraniční angažmá se teď odehrává v 7 zemích, jako jsou například Zambie, Irák, Sýrie, Mongolsko nebo Gruzie. Máme v současné době ve světě více než 200 zaměstnanců a v Praze je nás v oddělení 25. Přispíváme k tomu, aby lidé v různých částech světa měli podmínky k tomu, aby si v mnohém dokázali pomoct sami. Aby se jejich životy mohly proměňovat k lepšímu. Víme tedy, pro koho svou práci děláme, a že to co děláme, má reálný dopad a přesah.

Charita Česká republika je respektovaným partnerem pro poskytování nejen zdravotních a sociálních služeb v ČR, ale ve světě i v rámci humanitární pomoci a rozvojové spolupráce pro řadu institucionálních donorů. Jedna z priorit, na kterou klademe velkou váhu, je kvalita interních finančních procesů, které jsou důležité pro finanční řízení projektů a zahraničních misí. Současné pečlivé dodržování finančních pravidel a zásad donorů, zákonů ČR a naší organizace je servis, který je poskytován každému zahraničnímu i domácímu projektu.

Tvojí rolí bude se podílet na finanční správě a administraci projektů v úzké spolupráci s kolegy a partnery na zahraničních misích.

Absolutní podmínkou je perfektní mluvená i psaná angličtina.

Můžeme Ti nabídnout respekt ke Tvé práci, velmi otevřený a férový přístup, důvěru a radost z toho, že se věci daří posouvat kupředu. Nabízíme zázemí stabilní a moderní organizace.

Tak co, jdeš do toho? Pošli nám prosím svůj životopis a motivační dopis a třeba i soupis projektů, na jejich administraci jsi se podílel/a. Kdykoli se doptej na věci, které Tě zajímají, a které se do tohoto dopisu nevešly. Všechny dopisy si osobně přečtu.

Jitka Jandáková

vedoucí ekonomicko-správního oddělení / finanční manažerka

 

 

Popis pracovních povinností

Finanční administrace (80 %)

  • Podílí se na přípravě nových projektových žádostí, jejich změnách a administraci
  • Kontroluje dodržování pravidel donora a správnost
  • Pravidelně aktualizuje a kontroluje čerpání rozpočtu
  • Kontroluje finanční reporty a doklady dodávané partnery a ostatními kolegy. Odpovídá za online archiv dokladů
  • Kontroluje dodržování podílu spolufinancování partnerů i spolufinancování vlastní
  • Připravuje finanční vyúčtování projektu
  • Podílí se na přípravě a průběhu interních a externích finančních auditů
  • Připravuje přehled finanční výkonnosti program

Projektová administrace (20 %)

  • Dělá revize projektových aktivit a shromažďování zdrojů pro ověření
  • Připravuje podkladové materiály pro reportování donorům a zajišťuje jejich archivaci
  • Komunikuje ohledně dat s protějšky/partnery v terénu
  • Podílí se na přípravě průběžných a finálních zpráv pro donory

Potřebná kvalifikace a požadavky

  • Požadované vzdělání:
    • Ekonomický obor, popř. současný student v posledním ročníku VŠ
  • Požadovaná praxe:
    • Praxe z finanční nebo administrativní pozice výhodou, ale je vhodné i pro šikovného a komunikativního juniora
  • Výborný písemný i mluvený projev v anglickém jazyce
  • MS Office (včetně pokročilé znalosti práce s MS Excel)
  • Schopnost pracovat s finančními záznamy a účetními dokumenty
  • Orientace na detail
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • Flexibilita a ochota pracovat nárazově a v časovém stresu
  • Ochota pracovat v souladu s Etickým kodexem Charity ČR a dalšími vnitřními předpisy (Směrnicí o ochraně dětí a zranitelných osob, Směrnicí proti korupci a úplatkářství)
  • Trestní bezúhonnost
  • Ochota zavázat se k pracovnímu úvazku minimálně na jeden rok

Nabízíme

  • zázemí stabilní neziskové organizace se seriózním přístupem
  • práci v bezpečném prostředí
  • kvalitní IT vybavenost pro práci na Home Office
  • příjemný a přátelský kolektiv, který chce táhnout za jeden provaz
  • žádný předepsaný dress code (chceme, aby ses cítil/a příjemně)
  • 5 týdnů dovolené
  • 2 dny sick days ročně
  • flexibilní pracovní doba (záleží na domluvě)
  • mobilní telefon, notebook
  • vzdělávací kurzy/ školení (chceme tě podporovat v osobním i profesním rozvoji)
  • společné firemní akce

 

Pokud Vás tento inzerát zaujal, pošlete nám svůj životopis v ČJ/AJ společně s krátkým motivačním dopisem prostřednictvím tohoto formuláře: