Charita Česká republika

Finanční účetní

Praha Plný úvazek 1. 6. 2021 výběrové řízení
Kontaktní osoba
Martina Stehnová

HR generalista
Tel.: 731 679 100 E-mail: martina.stehnova@charita.cz

Ahoj,

Máš VŠE nebo školu ekonomického směru a zkušenost s vedením účetnictví v neziskovém sektoru? Zajímá Tě práce v týmu, který táhne za jeden provaz a zajišťuje účetní servis pro zajímavé projekty v České republice a na zahraničních misích?

Pak hledáme právě Tebe!

Charita Česká republika je respektovaným partnerem pro poskytování nejen zdravotních a sociálních služeb v ČR, ale ve světě i v rámci humanitární pomoci a rozvojové spolupráce pro řadu institucionálních donorů. Jedna z priorit, na kterou klademe velkou váhu, je kvalita interních finančních a účetních procesů, které jsou důležité pro transparentní a kvalitní vztah s donory a našimi podporovateli. Pečlivé dodržování finančních pravidel a zásad donorů, zákonů ČR a naší organizace je servis, který je poskytován každému zahraničnímu i domácímu projektu.

Tvojí rolí bude se podílet na vedení účetnictví v systému Helios Orange a úzká spolupráce s kolegy v účetním týmu. Nabízíme zároveň přesah do hospodářské činnosti organizace v podobě účetní podpory vedení našeho hotelu.

Můžeme Ti nabídnout respekt ke Tvé práci, velmi otevřený a férový přístup, důvěru a radost z toho, že se věci daří posouvat kupředu. Nabízíme zázemí stabilní a moderní organizace.

Tak co, jdeš do toho? Pošli nám prosím svůj životopis a motivační dopis. Kdykoli se doptej na věci, které Tě zajímají, a které se do tohoto dopisu nevešly. Všechny dopisy si osobně přečtu.

Jitka Jandáková

vedoucí ekonomicko-správního oddělení

 

Potřebná kvalifikace a požadavky

  • Požadované vzdělání:
    • Ekonomický obor
  • Požadovaná praxe:
    • Praxe z účetnictví, výhodou znalost účetnictví NNO
  • MS Office (včetně pokročilé znalosti práce s MS Excel)
  • Znalost ERP Helios Orange, edice iNuvio výhodou
  • Schopnost pracovat s finančními záznamy a účetními dokumenty
  • Orientace na detail
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • Flexibilita a ochota pracovat nárazově a v časovém stresu
  • Ochota pracovat v souladu s Etickým kodexem Charity ČR a dalšími vnitřními předpisy (Směrnicí o ochraně dětí a zranitelných osob, Směrnicí proti korupci a úplatkářství)
  • Trestní bezúhonnost
  • Ochota zavázat se k pracovnímu úvazku minimálně na jeden rok

Nabízíme

  • zázemí stabilní neziskové organizace se seriózním přístupem
  • práci v bezpečném prostředí
  • kvalitní IT vybavenost pro práci na Home Office
  • příjemný a přátelský kolektiv, který chce táhnout za jeden provaz
  • žádný předepsaný dress code (chceme, aby ses cítil/a příjemně)
  • 5 týdnů dovolené
  • 2 dny sick days ročně
  • flexibilní pracovní doba (záleží na domluvě)
  • mobilní telefon, notebook
  • vzdělávací kurzy/ školení (chceme tě podporovat v osobním i profesním rozvoji)
  • společné firemní akce